توضیحات
عرضه بر اساس تقاضا بحثی است که از دیرباز در دنیای اقتصاد بوده. و دانستن در موردنیاز مشتری، لازمه پیدا کردن مسیر پیشرو و آینده کاری هر کسبوکار است. بهترین روش برای سایتها یادگیری و شروع آموزش گوگل آنالیتیکس هست.
ما هرروزه در دنیای اطرافمان با آمارگیری و عرضه بر اساس تقاضا روبرو هستیم، سادهترین مثالی در این مورد میتونیم بزنیم این هست که، مادر خانواده وقتی میخواهد غذایی را درست کند، با توجه از آمار و شناختی که از سلیقه غذایی فرزندانش دارد غذایی را درست نمیکند که افراد خانواده دوست ندارند، مثلاً در منزل ما خورشت بادمجان درست نمیشود چون آمار غذایی من را دارند، پس با توجه به این موضوع آن محصول (خورشت بادمجان) در خانه ما عرضه نمیشود.
این مثال در مورد کوچکترین عنصر جامعه بود یعنی خانواده. ۱ مثال دیگر از شهر شیراز بزنیم، در شیراز فستفودی هست که با توجه به منوی غذایی متفاوتی که دارد فقط یک نوع از ساندویچهایش (هاتداگ) معروف شده، و این فستفود با آماری که از مشتریانش داشته این محصول را سریعتر به مشتری ارائه میدهد، یا به زبانی عامیانه روی آن محصول مانور میدهد.
یا کارخانههایی را میبینید که محصولی را ارائه میدهند اگر با استقبال مردم روبرو شدند که محصول را سود ده میدانند در غیر این صورت وقت و سرمایه خود را صرف آن نمیکنند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.